Kompleskowe wsparcie

Naszym klientom zapewniamy wsparcie na każdym etapie współpracy

Kompleksowe wsparcie

Naszym klientom zapewniamy wsparcie na każdym etapie współpracy. Poczynając od audytów dotychczasowych działań, poprzez budowanie i wprowadzanie strategii z uwzględnieniem działań konkurencji, aż po budowanie kanałów sprzedaży. Zapewniamy stałą opiekę w zakresie aktualizacji treści i bezpieczeństwa serwisu internetowego. Dbamy o rozwój i rozbudowę serwisów o kolejne wymagane funkcjonalności. Posiadamy narzędzia, wiedzę i kompetencje do tego, aby czuli się Państwo bezpiecznie i komfortowo.

Dedykowany Project Manager

Wprowadziliśmy nowatorską usługę, jaką jest outsourcing project managera. Taka osoba najczęściej pracuje na kontrakcie u naszego klienta, dzięki czemu ma szansę mocniej zagłębić się w struktury organizacyjne i lepiej poznać procesy funkcjonowania danej firmy.

Zewnętrzny project manager pomaga m.in. w budowaniu harmonogramu (zarówno prac, jak i zadań pracowników), budżetowaniu projetów, czy późniejszym zarządzaniu. Taka osoba może także brać udział w budowaniu kanałów sprzedaży oraz wdrażaniu informatycznych systemów zarządzania. Kontrola ze strony doświadczonego pracownika pozwala na bieżąco redukować błędy, jak również wprowadzać przyszłościowe strategie, które pomogą w funkcjonowaniu firmy.

Kontrola budżetu i harmonogramów

Firmom, które się do nas zgłoszą, pomagamy także w budowaniu harmonogramów (zarówno prac, jak i zadań pracowników), budżetowaniu projetów, czy późniejszym zarządzaniu. Wbrew pozorom spięcie tych wszystkich procesów w spójną i logiczną całość, szczególnie w przypadku dużych i średnich przedsiębiorstw nie jest sprawą łatwą.

Wdrażamy Systemy ERP (enterprise resource planning) i CRM (customer relationship management). To podstawowe dwa typy oprogramowania, które obecnie wykorzystywane są do prowadzenia biznesu. Dzięki nim łatwiej można zarządzać procesami wewnątrz organizacji i optymalizować działania tak, by te były jak najbardziej efektywne.

Utrzymanie zaplecza IT

Naszym klientom pomagamy wdrażać nowoczesne rozwiązania informatyczne. Na tym jednak nie kończy się nasza współpraca. Jeśli trzeba, przeprowadzamy szkolenia i zapewniamy tzw. wsparcie powdrożeniowe (nasi pracownicy czuwają nad tym, by wszystkie procesy przebiegały zgodnie z założeniami i służą radą oraz wsparciem na każdym etapie).

Dodatkowo dbamy o bezpieczeństwo serwisów i ich administrację. Analizujemy aktualne zabezpieczenia, jak również proponujemy rozwiązania, które ów bezpieczeństwo polepszą! Sprawdzamy czy i gdzie istnieją luki bezpieczeństwa, czy można zaatakować aplikację i doprowadzić do wycieku danych bądź jej niedostępności oraz czy podpięte systemy antywirusowe chronią użytkowników wewnętrznych przed atakami?

Hosting i utrzymanie domen

Oferujemy kompleksowe usługi utrzymania systemu, na które składa się m.in.:

  • opieka powdrożeniowa
  • nadzór techniczny
  • rozwiązania w zakresie niestandardowego hostingu i administracji serwerami
  • wirtualizacji serwerów i wykorzystania cloud computing
  • utrzymanie domen

Jeśli chodzi o prawidłowe funkcjonowanie przedsiębiorstwa, tutaj nie ma miejsca na przerwy w jego pracy. To właśnie dlatego zapewniamy krótki czas reakcji na zgłoszenie oraz uproszczone procedury zgłaszania problemów. Każdemu klientowi, z którym współpracujemy, przydzielamy dedykowanego opiekuna, który będzie w sposób bezpośredni odpowiedzialny za utrzymanie domen oraz hosting!