Market and Competition Analysis

Monitoring of competitors' activities on the market should be permanent. Thanks to professional analysis, we can efficiently match the forecast and market trends.

Market and competition analysis

Conducting analyzes only within the scope of the operation of one's own company leaves only incomplete results in most cases. If it is not supported by research into the market environment, such conclusions cannot be put in the right context. This is why in-depth knowledge of the market position against the competition is the basis for successful development! In a broader perspective, such activities increase the chances of making the right strategic decisions! Competition research is the starting point for:

  • business plan development
  • entry into the new industry
  • customer segmentation
  • new product launch

We offer our clients:

Market Analysis

Our activities cover the areas of internet data analysis, meetings with the target group, sales attempts and collecting information from opinion-forming industry leaders. Depending on our clients' needs, we adjust our activities to achieve the best possible results. We have a team of experts who conduct research both in the form of desk research and sales trials on specially selected groups!

When undertaking cooperation, we first set the goal and scope of the study, then we create a plan and present it to the client. When everything is settled, we proceed to research, on the basis of which we create a report. At the end, we discuss the results together with the client and look for the best solutions.

Focus meetings

FGI (Focus Group Interview) research is one of the forms of consumer research. Focuses are about creating discussion groups in laboratory conditions. The group of respondents is selected on the basis of a key and placed in a room where, under the watchful eye of cameras and microphones, the topics discussed are discussed. A moderator watches over the correct course of the research, who guides the interviewees to the key issues from the researchers' point of view.

Focus research allows to qualitatively check the needs of customers. The respondents discuss topics important from the brand's perspective and express their opinions about products or specific marketing solutions. By developing a report on such research, we have the opportunity to present the client with very valuable information about his business.

Badania CAWI

Computer assisted web interviewing to najpopularniejsza forma zbierania danych ilościowych. Pozwala dotrzeć do bardzo dużej grupy osób i pozyskać dane, które po odpowiedniej obróbce, dadzą rzetelny ogląd na sprawdzane zagadnienia. Specjalizujemy się w prowadzeniu badań konsumenckich, które wykorzystujemy również w przypadku naszych własnych projektów (Vedabook, Cliphone).

Dane przedstawiamy w postaci czytelnych raportów, które prezentujemy klientom i wspólnie analizujemy. Taki raport z badań konsumenckich to również doskonała karta przetargowa w przypadku starań o dofinansowania, czy pozyskiwaniu sponsorów!

Badania satysfakcji i lojalności

Podążając za dewizą, że najlepszy klient to zadowolony klient, firmom, z którymi współpracujemy, chcemy przedstawić, że lojalność konsumencka to niezwykle ważny aspekt strategii sprzedażowej. By nie być gołosłownym, wdrożyliśmy specjalny model badań konsumenckich, które sprawdzają, w jakim stopniu klienci byliby skłonni kupić dany produkt lub zamówić daną usługę.

Tworzymy raporty oparte o informacje zwrotne z rynku, dzięki czemu nasi klienci mogą lepiej dostosowywać ofertę, co jednoznacznie wpływa na wzrost sprzedaży. Ważna jest także lojalność względem marki – klient zadowolony z jakości staje się klientem powracającym, a to właśnie na takich osobach bardzo często opiera się większość przychodów.

Analiza danych

Jeżeli zarząd firmy ma świadomość tego, że analiza danych to kluczowy element strategii działania jest to już niewątpliwie połowa sukcesu. Jednak, czy wiemy, jak przeprowadzać takie badania? Może w tym przypadku warto skorzystać z doświadczenia firm zewnętrznych?

Naszym klientom pomagamy lepiej zrozumieć mechanizmy rządzące ich branżą! Posiadamy ponad 20 lat doświadczenia w konsultingu biznesowym, a podczas tego czasu wprowadziliśmy na rynek wiele firm i produktów. W tym momencie jednak nie kończy się zakres naszych kompetencji! Prowadzimy szeroko zakrojoną analizę danych i to właśnie na jej podstawie sprawdzamy skuteczność założeń zarówno naszych, jak i klientów!

Przygotowanie raportów

Mamy świadomość, że działania związane z prowadzeniem badań konsumenckich, czy skomplikowaną analizą danych nie muszą być jasne dla wszystkich przedsiębiorców. To właśnie dlatego opracowaliśmy nasz specjalny system raportowania, dzięki któremu w możliwie najprostszy sposób przedstawiamy wnioski z prowadzonych działań.

Raport tworzymy w oparciu o metody zbierania i analizy danych, które stosujemy od wielu lat. Warto zaznaczyć, że działamy globalnie, dlatego jesteśmy w stanie audytować również firmy funkcjonujące na rynkach międzynarodowych! Taki raport pozwala wprowadzać zmiany do strategii biznesowej firmy i optymalizować działania tak, by te przynosiły, jak najlepsze efekty!