Audyt biznesowy to analiza pod kątem działania operacyjnego i efektów finansowych. Taki proces przynosi odpowiedź na pytania dotyczące tego, jakie są problemy firmy. Po uprzedniej ich analizie proponujemy konkretne rozwiązania, korzystając ze swojego wieloletniego doświadczenia w mentoringu biznesowym.
Jesteśmy doświadczonym zespołem, który kompleksowo patrzy na działalność firm, wykorzystując posiadane doświadczenie, kompetencje i technologie.
Audytujemy dotychczasowe działania w Internecie. Na bazie tego przygotowujemy raport, w którym nie tylko dokładnie analizujemy te już wdrożone, ale również proponujemy nowe rozwiązania. Opieramy je na gotowych systemach lub wprowadzamy dedykowane ścieżki rozwoju.
Strony internetowe i sklepy oceniamy pod względem użyteczności oraz wygody korzystania. Zwracamy uwagę na kluczowe błędy, które utrudniają lub uniemożliwiają użytkownikom korzystanie ze strony (np. zrobienie zakupu, wypełnienie formularza kontaktowego itp). Poprawiając takie niedociągnięcia, mamy szansę zwiększyć konwersję, od której w zdecydowanej większości zależą przychody firmy.
Skupiamy się na kwestii bezpieczeństwa serwisów i ich administracji. Analizujemy aktualne zabezpieczenia, jak również proponujemy rozwiązania, które ów bezpieczeństwo polepszą! Sprawdzamy m.in.:
W celu zapewnienia najwyższej jakości usług współpracujemy z kancelrią Sawicki&Sawicki wyspecjalizowaną w RODO, bezpieczeństwie prawnym systemów informatycznych.
Stawiamy na długofalową współpracę, podczas której stanowimy wsparcie na wszystkich etapach procesu, jak również służymy radą, za którą stoi ponad 20 lat doświadczeń w tego typu działaniach! Ciągle rozwijamy naszą ofertę, aby ta nieustannie spełniała standardy rynku oraz Państwa oczekiwania!
W kompleksowych audytach analizujemy wszystkie istotne aspekty związane z funkcjonowaniem sklepu internetowego. Zwracamy uwagę na użyteczność, responsywność. bezpieczeństwo, dostosowanie pod kątem SEO oraz warunki techniczne, które powinien spełniać sklep!
Brak mierzenia efektywności w obrębie wymienionych wyżej czynników można porównać do prowadzenia biznesu po omacku! Stosujemy audyty sprzedażowe zarówno dla firm z sektora e commerce B2B (np. hurtownie), jak i tych obsługujących klientów prywatnych (sklepy internetowe B2C).
Firmy sprawdzamy również pod względem marketingu online. Reklama w Social Media to dziś integralny element działań promocyjnych większości marek – czy robisz to dobrze? Szczególnie w przypadku sklepów internetowych warto zwrócić uwagę na pozycjonowanie, czyli tzw. SEO.
Nie bez znaczenia będą także płatne reklamy w sieci Googla, czy na Facebooku i Instagramie – te pozwalają m.in. kierować ruch na stronę oraz szerzyć świadomość marki.
Od ponad 20 lat zajmujemy się dystrybucją towarów w Polsce i innych krajach UE. Zawsze stawialiśmy na nowe technologie i aktywnie wdrażaliśmy je w naszej firmie. Chcielibyśmy podzielić się z Państwem naszą wiedzą i pokazać, jak sprawnie przejść proces transformacji cyfrowej. Ten polega na kompleksowej zmianie firmy, od modelu biznesowego, poprzez działania marketingowe, aż po wypełnianie kluczowych dla danego biznesu wskaźników.
Badamy skuteczność i wydajności systemów pod względem efektywności zarządzania działalnością operacyjną. Oceniamy sposoby kierowania działaniami operacyjnymi oraz kontrolę planów wewnętrznych i zewnętrznych.