Zamówienia hurtowe

Wszystkie oferowane przez nas produkty posiadamy w naszym magazynie pod Krakowem. Po rejestracji jako hurtownik mogą Państwo obejrzeć stany magazynowe, które są na bieżąco aktualizowane. Przy stałej i długotrwałej współpracy oferujemy atrakcyjne warunki cenowe. Nie podpisujemy żadnej umowy, a składanie zamówienia wygląda, jak zwyczajne zakupy w sklepie internetowym.


 

Jak nawiązać z nami współpracę?

Jeżeli są Państwo zainteresowani współpracą wystarczy zarejestrować się poprzez formularz dostępny TUTAJ. Należy uzupełnić wszystkie wymagane dane oraz zamieścić w formularzu (albo wysłać na adres kontakt@kamai.pl) skan dokumentów potwierdzających NIP, REGON czy wpis firmy do ewidencji.

Po otrzymaniu wszystkich dokumentów aktywujemy Państwu konto, udostępniając panel hurtownika wraz z możliwością podglądu bieżących stanów magazynowych i składania zamówień w cenach hurtowych.

 

Informacje dla właścicieli sklepów internetowych oraz innych sprzedawców korzystających z platform e-commerce/systemów ERP

Mimo 18 lat na rynku ciągle ulepszamy nasze procesy biznesowe oraz rozbudowujemy i unowocześniamy oprogramowanie. Oferujemy integrację przez pliki XML czy CSV, które zawierają wszystkie informacje o produktach, stanach magazynowych oraz cenach. Wszystko jest aktualizowane na bieżąco, więc nie ma miejsca na błędy i pomyłki.

Gwarantujemy, że nasze pliki dają szybką możliwość integracji z najpopularniejszymi na rynku platformami e-commerce oraz innym oprogramowaniem wspomagającym sprzedaż i zarządzanie zamówienia (np. baselinker.com).   

Jesteśmy ponadto zainteresowani współpracą z firmami technologicznymi i branży oprogramowania e-commerce oferując integrację z nami poprzez API.

 

Najczęstsze pytania:

1. Płatność 

W ostatnim etapie koszyka mają Państwo możliwość wyboru płatności. Po wybraniu opcji przelewu i potwierdzeniu zamówienia zostaną Państwo przeniesieni na stronę, na której znajdują się dokładne dane do przelewu oraz wygenerowaną automatycznie fakturę pro-forma. W razie szczegółowych pytań odnośnie formy oraz terminów płatności prosimy o kontakt z BOK pod numerem telefonu (12) 635 10 82 lub adresem e-mail kontakt@kamai.pl.

2. Czy mogę jednocześnie być hurtownikiem oraz sprzedawać na zasadzie dropshippingu?

Zamówienia dropshippingowe należy składać ze strony www.dropcom.pl

3. Kto może składać zamówienia hurtowe?

Zamówienia hurtowe może składać każda firma zarejestrowana w Polsce lub innym kraju UE. W celu uzyskania szczegółowych informacji prosimy o kontakt pod numerem telefonu (12) 635 10 82 lub adresem e-mail kontakt@kamai.pl.

4. Przy jakich zamówieniach transport jest gratis?

Przy zamówieniu powyżej 2,5 tysiąca brutto.

5. Ile wynosi minimalne zamówienie?

Nie ma minimalnego zamówienia.

6. Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Realizujemy zamówienia od 24h do 48h - w zależności od wielkości zamówienia (z wyłączeniem weekendów i świąt państwowych).

7. Z kim kontaktować się w sprawie reklamacji?

Prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta. Adres: kontakt@kamai.pl, numer telefonu: (12) 635 10 82

8. Jakie są koszty transportu? 

Szczegółowy cennik transportu jest dostępny TUTAJ

9. Gdzie mogę znaleźć pliki XML/CSV? 

Aby otrzymać pliki XML czy CSV należy skontaktować się ze swoim opiekunem handlowym albo napisać do nas na kontakt@kamai.pl z prośbą o wygenerowanie. 

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixel